ເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ. ພິຈາລະນາປັດໃຈຈໍານວນຫຼາຍໃນເວລາທີ່ຈັດອັນດັບເວັບໄຊທ໌. ຄຸນນະພາບແລະຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງເນື້ອຫາ; ຄວາມງ່າຍດາຍ. ຂອງການນໍາໃຊ້; ຫນ້າບວກ. ອຸປະກອນອື່ນໆຈໍານວນຫຼາຍ. ໃນທາງທິດສະດີຖ້າເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານຕີຕົວກໍານົດການເຫຼົ່ານີ້ທັງຫມົດ. ດີກວ່າຄູ່ແຂ່ງຂອງເຈົ້າເພື່ອບໍ່ໃຫ້ເຈົ້າເຮັດ. ຕ້ອງສ້າງການເຊື່ອມໂຍງຢ່າງຈິງຈັງເພື່ອໃຫ້ໄດ້ຮັບມັນ. ການໄດ້ຮັບການຈັດອັນດັບສູງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມສໍາລັບສ່ວນໃຫຍ່. ຊັບພະຍາກອນໂດຍສະເພາະແມ່ນໃນເວລາທີ່ມັນມາກັບການແຂ່ງຂັນ. ເຄື່ອງມືການວິເຄາະສາມາດສະແດງໃຫ້ເຫັນຢ່າງຊັດເຈນວ່າບ່ອນຂາຍມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະປະຕິເສດການສົ່ງເສີມການຂາຍໂດ ລາຍຊື່ອີເມວ B2B ຍຜ່ານ . ການເຊື່ອມໂຍງໃນຕະຫຼາດ niche. ຂະບວນການສົ່ງເສີມການຊ້າລົງຢ່າງຫຼວງຫຼາຍແມ່ນມີມູນຄ່າເຖິງວ່າຈະມີລະບົບຄົ້ນຫາທີ່ມີການປ່ຽນແປງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ. ຍັງມີບົດບາດ . ບົດບາດສໍາຄັນໃນການຈັດອັນດັບແຕ່ຕ້ອງໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາຢ່າງລະມັດລະວັງ. ພິຈາລະນາຍຸດທະສາດການສ້າງການເຊື່ອມໂຍງທີ່ທັນສະໄຫມ. ແມ່ນຫຼາຍກ່ວາພຽງແຕ່ການຊື້ backlinks. ຖ້າຫາກວ່າທ່ານມີຄວາມມຸ່ງຫມັ້ນທີ່ຈະລົງທຶນໃນຄຸນນະພາບທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ການເຊື່ອມຕໍ່ຈາກເວັບໄຊທ໌ທີ່ມີອໍານາດ.
ຄວບຄຸມອັດຕາການເພີ່ມປະສິດທິພາບຂອງການໂຄສະນາຢ່າງຖືກຕ້ອງດີມັນເປັນມູນຄ່າການລົງທຶນບໍ່ພຽງແຕ່ໃນ backlinks ດັ່ງກ່າວ. ຊ່ວຍເຫຼືອ. ຄຸນສົມບັດເວັບຂອງທ່ານປາກົດສູງຂຶ້ນໃນຜົນການຄົ້ນຫາ. ແລະເສີມຂະຫຍາຍຂອງທ່ານ. ຊື່ສຽງປະເມີນຄຸນນະພາບຂອງການເຊື່ອມຕໍ່ເພື່ອຊ່ວຍສົ່ງເສີມຂອບໃຈ penguin. ວິທີການກໍານົດຄວາມພະຍາຍາມທີ່ຈະຈັດການຜົນການຄົ້ນຫາໂດຍຜ່ານການເຊື່ອມຕໍ່ການຊື້ຈໍານວນຫລາຍ. ດ້ານການທົດສອບ. ໄດ້ກາຍເປັນປະສິດທິພາບຫຼາຍດັ່ງນັ້ນຈຸດສຸມຂອງມື້ນີ້ໄດ້ປ່ຽນຈາກປີ້ນກັບກັນ. ຈໍານວນຂອງການເຊື່ອມຕໍ່ turns .
|